FAQ/ZWROTY/WYMIANY

Najczęściej zadawane pytania:

Kontakt: office@lokalhero.pl


Na wpłatę za zamówienie oczekujemy przez 72 godziny robocze (dni od poniedziałku do piątku) od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia nie opłacone w tym czasie zostaną anulowane.




1. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Zawierając umowę konsumencką, klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w każdym momencie w okresie 14 dni od dnia potwierdzenia wysyłki zamówienia. W tym przypadku, klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zapłaconej za produkty zgodnie z naszą Polityką zwrotów (poz. art. 13 poniżej).

Najpierw należy zgłosić chęć dokonania zwrotu mailowo.
Następnie należy wypełnić czytelnie formularz który zostanie przesłany w mailu zwrotnym wraz z adresem pod który należy przesłać produkt(y), produkt oryginalnie zapakowany, z metkami i dowodem zakupu odesłać kurierem lub paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru ( nie odbieramy listów, paczek zwykłych, paczek mini tip.).


2. Czego nie mogę zwrócić?

Zwrotom nie podlegają produkty uszkodzone, ze śladami uzytkowania, o obniżonej wartości, niekompletne oraz takie jak bielizna osobista (stroje kąpielowe, skarpetki, body itp), słuchawki itp.

3. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?

Do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki.

4. Czy mogę wymienić produkt?

Zawierając umowę konsumencką, klientowi przysługuje prawo do wymiany w każdym momencie w okresie 14 dni od dnia potwierdzenia wysyłki zamówienia. 

W celu wymiany na inny kolor/rozmiar/model należy złożyc nowe zamówienie w naszym sklepie i w komentarzu do zamówienia dopisać nr. zamówienia które będzie wymieniane.
Następnie należy wypełnić czytelnie formularz który zostanie przesłany w mailu wraz z adresem pod który należy przesłać produkt(y), produkt oryginalnie zapakowany, z metkami i paragonem odesłać kurierem lub paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru ( nie odbieramy listów, paczek zwykłych, paczek mini tip.).


5. Kiedy mogę zareklamować produkt?

W przypadku pojawienia się w zakupionym towarze, w okresie reklamacyjnym niezgodności towaru z umową, klient ma prawo towar zareklamować.
Wada oznacza zmiane cech towaru, której powodem jest użycie nieodpowiedniego, lub złej jakości materiału, niewłaściwej technologii bądź złego rozwiązania kontrukcyjnego.

Nie uważa się za wadę takiej zmiany która:
-pojawiła sie na skutek naturalnego zużycia (przetarcie materiału, wypłowienie skóry naturalnej i sztucznej, starcie spodów obuwia itp.).
-uszkodzenie mechaniczne na skutek złego użytkowania (rozdarcia na szwie, rozcięcia, odbarwienie na skutek przemoczenia, zniszczenie spowodowane zbyt dużą temp. prania itp.)
-uszkodzenia nie wpływające na uzytkowanie produktu

Reklamacja jest uważana za poprawną, jeżeli towar reklamowany jest kompletny oraz spełnia podstawowe zasady higieniczne.

Decyzja o uznaniu reklamacji zostanie podjęta po dokładnym sprawdzeniu produktu i ustaleniu przyczyn powstania wady w ciągu 14 dni od oddania produktu.

6. Jak zareklamować produkt?

Najpierw należy zgłosić chęć dokonania reklamacji mailowo.
Następnie należy wypełnić czytelnie formularz który zostanie przesłany w mailu zwrotnym wraz z adresem pod który należy przesłać produkt(y), produkt wraz z dowodem zakupu odesłać kurierem lub paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru ( nie odbieramy listów, paczek zwykłych, paczek mini tip.).




7. Faktura VAT

Faktury VAT wystawiamy do 7 dni od daty zakupu.
Zarówno w przypadku zakupu stacjonarnie jak i przez internet faktury są wystawiane w formie elektornicznej i wysyłane mailem.
Aby otrzymać fakturę należy wszystkie potrzebne dane: imię i nazwisko, nip,
adres, nr. telefonu, email, oraz nr. zamówienia przesłać na nasz adres office@lokalhero.pl w tytule wpisując "Faktura VAT".



 

LOKAL HERO UNIQUE STREETWEAR STORE